Mobilis – spesialgruppe for mobil bibliotekvirksomhet

Mobilis synliggjør og styrker de mobile bibliotektjenestene. Bokbiler, bokbusser og bokbåter passer i et framtidrettet samfunn der alle skal ha lik tilgang på informasjon, litteratur- og kulturopplevelser. Ulike driftsmodeller og samarbeidsformer gir en fleksibel tjeneste som når mange.

Bli medlem i Mobilis

Mobilis jobber for bedre bevegelige bibliotek. Vi er en del av Norsk Bibliotekforening, som er en interesseorganisasjon for deg som bruker bibliotek. Alle kan bli medlem i Norsk Bibliotekforening og Mobilis. Faktisk håper vi du vil melde deg inn med en gang!

Det koster 100 kroner i året å være medlem i Mobilis, og 200 kroner for institusjon. Medlemskontingenten i Norsk Bibliotekforening er 450 kroner for ordinært medlemsskap og 200 kroner for studenter og pensjonister. Det er egne priser for institusjoner. Send e-post hvis du vil melde inn institusjon.

Meld meg inn

Styret vårt i Mobilis – spesialgruppe for mobil bibliotekvirksomhet

Silje Namtvedt

Nestleder Alver kommune

Sigrid Furnes

Sekretær Vestland fylkeskommune

Olga Skrinde

Kasserer Viken fylke

Kristian Nilsen

Varamedlem Trøndelag fylkeskommune

Anne Gerd Lehn

Varamedlem Troms og Finnmark fylke

Anne Grethe Lauritzen

Varamedlem

Arrangementer

Årsmøte Mobilis 2024

Innkalling til årsmøte i Mobilis Saksliste:   1. Konstituering: Godkjenning av innkalling og saksliste, valg av møteleder, referent og protokollunderskrivere 2. Årsmelding 2023 3. Revidert...

Referater

Nyttige ressurser

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Få med deg siste nytt fra oss!